Från utbrändhet till livslust: Förändring är konstant

söndag 27 oktober 2013

Förändring är konstant



En av de få sakerna i livet vi kan vara säkra på är förändring. Allt från årstider, mode, vetenskap, aktiekurser till marken vi går på. Vi människor är inget undantag. Vi förändras fysiskt, mentalt och själsligt/andligt. Ända ner på cellnivå sker förändring. Våra åsikter förändras eller stärks ytterligare. 

Frågan är HUR jag förändras? Är jag medveten om vem jag är och vem jag är på väg att bli? Hurdan/vem vill jag vara?

2 kommentarer:

Lotta sa...

Det är verkligen när man förstår det som allt lossnar i tanken. Underbar känsla att allt förändras, så även jag, nya möjligheter hela tiden.

Anonym sa...

25Hittade just till din fina blogg och har läst lite här och där. Den här bloggen kommer jag återvända till. Du sätter ord på det som händer mig. Här kan jag i hitta kraft och hopp. Tack.
/Mela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online