Från utbrändhet till livslust: Att bjuda en detoxare på lunch eller middag

söndag 13 januari 2013

Att bjuda en detoxare på lunch eller middag


Lunchtips: Sesam-kyckling med matig sallad 
Jag måste nog säga att det är få som vågar bjuda en på lunch när man detoxar. Men igår hade två underbara vänner bemödat sig med att laga en detox-lunch. Inte vilken lunch som helst utan en helt fantastisk sallad gjord på sesam-kyckling (stekt kyckling panerad i sesamfrön), quinoa, mango, koriander, broccoli, nötter, mache-sallad och tomater.

Till alltsammans serverades en sås på tamari-soya och färsk chili. Det ligger definitivt på min receptlista från och med nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Tack för en jättebra blogg! Jag har följt den sen i somras och du skriver verkligen inspirerande.

Jag undrar om du har någon Ayurvedadoktor i Stockholm som du kan rekommendera?

Ha det gott!

/ Hanna

Jenny sa...

Hej Hanna!
Tack för din kommentar. Det uppskattas väldigt mycket!
Jag skulle rekommendera Peter Ljungsberg på Veda lila (vedalila.se) för konsultation. För behandlingar är Pia Löfqvist på Salvestockholm.se helt fantastiskt.

Önskar dig allt gott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online