Från utbrändhet till livslust: Detox-symptomen släpper efter några dagar

tisdag 5 januari 2016

Detox-symptomen släpper efter några dagar

Detox 2016, dag 5 (31)

Igår morse (dag 4) när jag vaknade hade huvudvärken släpp men jag kände mig fortfarande lite trött. Hade lite "hjärndimma", dvs jag kände mig trög i huvudet. Kroppen kändes lite piggare än dagen innan (dag 3) men jag var trött. Men mitt på dagen när jag var ute och lekte med barnen kom det. Aaaaah! Den känslan när det släpper. Helt plötsligt kom energin igen. Vet inte hur jag ska beskriva det annat än en sorts energi eller glädje som börjar spira. Jag känner att något händer i kroppen. Nu är processen igång!

Vanliga detox-symptom:
  • Huvudvärk
  • Darrighetskänsla
    Innan blodsockret är stabiliserat
  • Dålig andedräkt
  • Svettningar
  • Trötthet
Man ska alltid lyssna på kroppen. Mår man alltför dåligt får man backa eller pausa sin detox.
Juice på stjälkselleri, citron, fänkål, ingefära,
äpple och spenat.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online