Från utbrändhet till livslust: Avbrott i detoxen

torsdag 28 januari 2010

Avbrott i detoxen

Detox 2010: dag 25 - 2 = dag 23

Ett sagolikt vinterlandskap breder ut sig utanför mitt fönster. Jag har inget emot snö. Faktum är att snön har en lugnande inverkan på mig. Ljuden utomhus blir mer behagliga. Isolerande snö.

Idag är jag inne på dag 23 i min detox. Men vänta nu - borde det inte vara dag 25? Det är sällan jag frångår principen om att köra detox i en månad på raken men den här gången bestämde jag mig för att göra så. Jag hade goda skäl; att fira min älskade mor som fyllde jämna år.

Bättre hy med detox?
Min hy har äntligen blivit bättre. För varje dag som går verkar det som om jag får mer och mer lyster. Äntligen! Min mage fungerar utmärkt. Känner också att jag har mer energi och sover bättre på nätterna. Faktum är att jag sover som en klubbad säl utan att vakna en enda gång. Innan jag drog igång med detoxen vaknade jag till minst en gång per natt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online