Från utbrändhet till livslust: Intervju i Aftonbladet hälsa

måndag 11 mars 2013

Intervju i Aftonbladet hälsa

Intervju i Aftonbladet 


Aftonbladet publicerade 2 artiklar om utbrändhet i slutet av förra veckan. En av dem är en intervju med mig. Temat för intervjun är ”Utbrändhet och nystart”, dvs hur en utbrändhet faktiskt kan påverka livet i en mer positiv riktning.

Tyvärr publicerades artikeln under ”Plus”, dvs bakom inlogg. Men innehållet och budskapet i artikeln hittar du förstås i mer utförlig form här i bloggen.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Grattis till reportaget!

Ha det gott i vårsolen!

Med vänlig hälsning, Petra

Anonym sa...

Hej!
Jag hittar inte intervjun med aftonbladet på din blogg, kommer bara till aftonbladets sida. Har inte plus konto men vill gärna läsa hela intervjun.

Vänligen Anna

Anonym sa...

Hej,

Jag har följt din inspirerande och välskrivna blogg en längre tid och tänkte instinktivt när jag såg detta i AB (har dock inte plus) att det skulle kunna vara handla om dig. Härligt när magkänslan funkar. :) Skulle likt föregående skribent också gärna läsa hela intervjun på din sida.

Hälsningar,
Fredrik

Jenny sa...

Hej på er!
Tack snälla för att ni tog er tid och lämnade kommentarer.
Jag kan tyvärr inte skicka över några loginuppgifter till Aftonbladet men ska se om det är okej att publicera den på bloggen.
Tillsdess kan jag skicka över artikeln i PDF-format via e-mail. Maila mig på jenny.bjorkman@gmail.com

Önskar er en fin dag!
/Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online