Från utbrändhet till livslust: Antistress i Norrland i sommar

måndag 1 juli 2013

Antistress i Norrland i sommar


I sommar bloggar jag från en skärgårdsö i Norrbotten. Under nästan 3 månader lever jag med naturen och lugnet utanför husknuten. Något som jag hoppas kommer att påverka mina blogginlägg.

Vad vill du läsa mer om?
Ni är många som följer bloggen. Ni betyder allt! Så, vad vill du att jag ska skriva mer om? Det kan handla om allt från läkning av stress, symptom, personlig utveckling och förändring till kost/näring. Lägg gärna in en kommentar (du kan vara anonym).

Enkelt att följa bloggen
Du kan följa bloggen via e-mail eller Bloglovin genom att fylla i din mailadress (länk till Bloglovin har du till vänster, fält för e-mail likaså).






3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt med så lång tid i skärgården! Jag läser gärna mer om hur det var för dig när det vände, när du började jobba igen och hur bakslagen såg ut och hanterades. Trevlig sommar!

Veronica sa...

Jag tycker allt du skriver om är intressant, men personligen läser jag helst om stress då detta spelar in en stor roll i mitt liv för tillfället. :-)

Anonym sa...

Åh vilken härlig blogg du skapat. Håller med de två föregående om bra ämnen. Är själv hemma för stressad kropp med hjärtklappning o vill så gärna klara mig utan mediciner nu efter att ha ätit sådana i många år. När jag läser din blogg tänds mitt hopp. Vissa stunder tror jag inte alls att jag ska klara det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online