Från utbrändhet till livslust: Leverrening

lördag 7 augusti 2010

Leverrening

Detox 2010 (höst): dag 7

Nu har det gått en vecka av min detox. Hade bara lättare känningar av "kolhydratskoma" igår tack och lov. Det går åt rätt håll med sockeravvänjningen men det kommer förmodligen ta några dagar till innan jag känner att jag tagit mig "över ån".


Imorse klev jag upp, drack ett glas vatten och gick sedan ut på en promenad. När jag kom tillbaka ca 1 timme senare gjorde jag en leverreningsdrink och la mig på soffan för en stunds vila.

Leverrening en bluff?
Leverreningskuren jag kör är skonsam och inte lika kraftfull som den man kör med Epsomsalt. Har faktiskt inte testat den så jag känner personligen inte till hur den funkar. Har dock läst om den. Du hittar länkar längre ner både för och "emot" leverreningskuren.

Har du någon erfarenhet av leverrening med epsomsalt? Skriv gärna en rad, jag är nyfiken på resultatet. Kände du någon skillnad efteråt?

Länkar om leverrening:

1 kommentar:

Denna här tjejen alltså sa...

Hej! Jag har gjort leverrening med hjälp av epsomsalt för några dagar sedan och känner mig nöjd med den. Det är ju betydligt mer omvälvande än shaken som du rekommenderade (som jag förresten skrev ner och tänker köra som light-rening då och då) för det hände väldigt mycket och det var inte ett rent nöje hehe. Men effektiv är den och jag fick ut mängder med "bumlingar" som förutom färgen såg exakt ut som gallstenarna jag fick opererat bort för 10 år sedan.

Jag ska göra epsomreningen igen, absolut, och försöka göra den ett par gånger per år i fortsättningen. Men jag tackar så mycket för ditt tips som känns som ett väldigt bra "in emellan" alternativ :)

Mvh

Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online