Från utbrändhet till livslust: Lägesrapport från en detoxare

lördag 5 januari 2013

Lägesrapport från en detoxare

Sallad, wokad grönkål och lax
Detox 2013, dag 5 av 30

Mer energi av att mag- och tarmsystemet kan ta upp näring
Efter julen kändes det som att magen stod rakt ut. Men redan igår, dag 4 på detoxen, kändes det som att magen kommit igång ordentligt. Den obehagliga uppblåsta och dästa känslan har lättat. 

Jag tror att det är därför jag nu känner att energinivån har gått upp. Igår på eftermiddagen var det som om någon slog på en energiström. Jag kunde känna det i hela kroppen. Jag ligger inte på topp, absolut inte, men jag är mycket piggare redan. Kanske är det för att den näringsrika mat jag äter nu tas upp bättre av systemet.


4 kommentarer:

Bea sa...

Vad kul att få se vad du äter när du detoxar! Jag läser gärna mer om det här. :)

Just nu orkar jag inte detoxa men jag fyller gärna på med mer nyttigheter i vardagen så stort tack för ditt recept på en grön drink!

Jenny sa...

Hej Bea!
Tack för att du tog dig tid och lämnade ett inlägg. Det uppskattas mycket! :)

Ha en fin lördag!

Anonym sa...

Hej Jenny,

Jag vill gärna komma igång och Dotoxa. Vad ska jag äta? Det verkar som jag bara äter det jag inte ska ha i mig ;-)
Jörgen

Anonym sa...

Jag menade detoxa, givetvis.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online