Från utbrändhet till livslust: Detox dag 7 av 30

måndag 7 januari 2013

Detox dag 7 av 30




Detox 2013, dag 7 av 30

En vecka har nu gått. Under de första dagarna hade jag flertalet detox-symptom såsom huvudvärk, trötthet, orkeslöshet i kroppen och blytunga ben. Men det blev bättre och de två senaste dagarna kände jag mig mycket piggare. Hela dagen har jag känt mig pigg och alert (första dagen på jobbet efter ledigheten). Men nu ikväll har jag faktiskt lite huvudvärk. 
Försöker få i mig mycket vatten och lite te. 

Det kan gå lite upp och ner första dagarna in på detoxen. Det brukar ta ungefär 10 dagar att stabilisera blodsockret och kolhydrats/socker-abstinensen.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kanske gillar du

 

blogger templates | Make Money Online